Training Digitale Camera’s

Fotograaf Den Bosch

Gedurende die tijd traint of fuseert de fotograaf de beelden die hij neemt. Vervolgens, wanneer zij klaar zijn en de beelden klaar zijn om te worden afgedrukt, moeten deze worden afgedrukt, moeten de bestanden worden opgezet, eventuele fouten of wijzigingen worden gecorrigeerd, en moeten de beelden naar de klanten worden verzonden. In feite begint het eigenlijke drukken pas wanneer de producten naar een drukker zijn gestuurd en de afdrukken zijn gemaakt. De arbeids- en productiewerkzaamheden in verband met het drukken – (1) snijden, (2) retoucheren, (3) snijden en pauzeren van tape, (4) drukken van kleurenfilm, en (5) mengen van toner, houden allemaal verband met het opzetten en samenvoegen van beelden om die geliefde masterprint te vormen. Deze stappen worden natuurlijk niet door de camera gedaan, maar door de computer en de printer. De computer is het hart van de fotografiemachine. In de 21e eeuw hebben de fotografen een computer nodig die kleurenfilm kan verwerken, een foto kan samenstellen en de compositie kan versnellen/vertragen. De meeste digitale camera’s kunnen geen kleurenfilm verwerken, geen compositie maken of de compositie versnellen of vertragen. Nieuwere digitale camera’s zijn echter uitgerust met functies waarmee de computer lijnen kan afdrukken, het beeld kan vergroten en toetsenbordinvoer kan vereenvoudigen. Bovendien beschikken veel camera’s over meer geavanceerde mogelijkheden om de verwerking en publicatie van een foto te versnellen. Wat denkt u?

Elektronische camera’s hebben gewoonlijk zoveel keuzemogelijkheden in hun software dat het aanpassen van het cameraproces praktisch moeiteloos wordt. Bovendien, aangezien een elektronicaprogrammeur slechts voor een betrekkelijk klein leger technici werkt, worden de kosten van de camera bijna onbeduidend voor een elektronische ontwerper, die de camera gebruikt voor thuisliefhebbers, kunstenaars, of andere goede fotografen. Mensen die geïnteresseerd zijn in elektronica gaan op zoek naar de functies die voor hen noodzakelijk zijn om de camera te gebruiken en naar een intelligentie in het ontwerp van de camera met betrekking tot de keuzes die de ontwerper heeft gemaakt. Arri, Canon, Nikon en Pentax behoren tot de populairdere fabrikanten van echt denkende camera’s. Aan de computerkant willen veel

computerprogrammeurs een camera kiezen die krachtige computers met veel geheugen aankan. Snelle computers die zich proberen te concentreren op hun versie van de foto kunnen meestal veel tijd verliezen met het berekenen van de juiste belichtingstijd van een andere achtergrondcombinatie, waarbij de foto op een diffractiebeperkte manier wordt belicht zodat meer details of schaduwen aan het licht komen. Daarom zijn er de snellere camera’s met weinig geheugen. De Leica M4 (door fotografen gebruikt sinds 1955), de M6 Digital, en de Minolta SLW-300 Advanced behoren tot de beste opties voor de fotograaf die een camera wil die bijna evenveel ruimte inneemt als een fototoestel wanneer het vol zit met mensen en overhead. Net als bij de vorige vraag, kijken mensen die geïnteresseerd zijn in het aansluiten van conventionele computers op elektronische camera’s meestal in de eerste plaats naar hun behoeften. Sommige keuzes zijn dezelfde, zoals een kleurenfilmstudio die volledig is uitgerust met een computer om een uur te besteden aan alle noodzakelijke bewerkingen, of lightroom om te gebruiken tijdens het hele bewerkingsproces, of een grote verscheidenheid aan producten voor digitaal afdrukken die worden geleverd zonder softwareprogramma’s. Wat is uw mening?

Digitale camera’s hebben meestal geen autofocus, zodat de fotograaf moet kijken naar het gebruik van felle elementen in de buurt van het onderwerp, bijvoorbeeld de schittering van de lucht, of op zoek moet gaan naar flare. Anderzijds maakt digitale communicatie de communicatie van informatie binnen het bedrijf mogelijk. De fotograaf die geïnteresseerd is in het maken van een foto met meervoudige belichting kan zijn voordeel doen met de verscheidenheid aan producten die Electronic Films and Digital Imaging Inc. (E-film) heeft ontworpen. E-film werd speciaal ontworpen voor de verscheidenheid van digitale omgevingen, van promotie en productie tot het vertonen van het product via het Internet World Wide Web. E-film is ontworpen met drie instellingen voor elke instelling, en de meeste camera’s met E-film hebben de mogelijkheid om vier verschillende filters te fotograferen. De camera en het filter die u kiest, moeten passen bij de digitale omgeving die u nodig hebt om de gewenste uitstraling te krijgen. Het is niet moeilijk om het potentieel van deze innovatie te zien. Maar voor iets waar zo’n grote vraag naar is, worden er eigenlijk maar weinig camera’s en minimale modellen E-film gemaakt. Het produceren van een E-film set met een paar verschillende luminanties (b.v. zwart/wit of full color), in de vorm van zes 7-kopie rollen klinkt als een goed idee. Dit is echter de reden waarom u een veel hogere graad van gevoeligheid in uw fotografie moet hebben. Stel dat u luminantie-informatie wilt verkrijgen (eliminatie van de “ruis”) door helderheidswaarden te gebruiken. Een eenvoudige manier om dit te bereiken is door een signaal van de camera naar een microprocessorchip te sturen. Aangezien deze informatie lang is, wordt zij via het Internet verzonden. Het beeld wordt geproduceerd en verzonden.

Leave a Reply

Your email address will not be published.