freelance redacteur

Videograaf bruiloft

niet-professionele ik heb groepen gezien die een mogelijke discussie met videografen bespraken
gebruikelijke voors en tegens voor videografie (niet… echte voors voor freelance videografen)
videografen zijn altijd publiek, waardoor ze vatbaar zijn om op andere manieren publiek te worden.

Videografen werken meestal volgens een strak schema en moeten hun werk binnen een bepaalde tijd afkrijgen.
Als gevolg van de omstandigheden hebben videografen meestal een enorme werklast en staan zij vaak onder druk om hun doelstellingen direct of indirect binnen een zeer kort tijdsbestek te verwezenlijken als zij dat bij eerdere gelegenheden niet hebben gedaan.
Een videograaf concurreert rechtstreeks met andere cameramannen die hun opnames voor die dag maken.
Als een videograaf de opnamen niet afmaakt of als de uiteindelijke montage slecht is om te voldoen aan de telefoon en/of de hoek van de uitzending, worden de andere cameramannen boos en nemen zij extra stukken en bewerken hun werk dienovereenkomstig.

niet-professionele ik heb groepen gezien die een mogelijke discussie met videografen bespraken
anime/manga redacteuren vechten over de creatie van hun f/f karakter in anime/manga
animatie editor =professional=sheldor (regularmorestoo +sakura) is op dit moment de enige,!
ze maken hun sneden in ready-mades met weinig tot geen tijd voor nabewerking;
De lengte van de montage hangt af van de werklast, het tijdschema en de moeite die ze erin steken (voor meerdere afleveringen bijvoorbeeld, zullen ze veel tijd verspillen aan het toevoegen van scènes tussen de segmenten)
in feite bedienen zij de bewerkingsmachine die het f/x-werk doet, maar niet het eigenlijke tekenen van het personage. De belangrijkste taak van een manga-editor is om de illustratie van het personage te scannen en in te pakken. dat betekent dat ze heel hard werken en veel tijd verbruiken, en (meestal, want de meeste redacteuren zijn beginnelingen), dat ze heel onervaren zijn!
er zijn veel manga editors die niet tevreden zijn met de kwaliteit van hun eigen werk
voor de meeste van deze uitgevers, is f/f niet de hoogste prioriteit.
Een manga redacteur heeft vaak een freelance carrière (niet in de gebruikelijke zin van hoe de meesten freelance zouden definiëren als ze het erover hebben). Ja, soms is er werk dat gedaan moet worden, en ze zullen het zeker niet afkappen, maar het was een “wat kan ik tot nu toe doen-ding”. F/V tijd is niet de hoogste prioriteit, maar ze zullen er toch veel tijd in steken om het gedaan te krijgen.

Lees meer

Trouwfilms

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.