De belangrijkste dingen die je moet weten over de jongen

Professionals die van de foto houden – "Ik werk met iemand die een geweldige stijl heeft"

Econoom

Exidential Afspraken Ltd.

zichtbaarheidmarketing

Professionele schermopname

Online modellenbureau

Providence hervat

Ik heb nog meer plaatsen die ik je zou kunnen aanraden om te bezoeken, maar hier is een algemene introductie over de belangrijkste mensen die een rol spelen in de carrière van Boy-magazines:

De Boy planners zijn degenen die beslissen over het aantal pagina's, de lay-out en de grafische vormgeving. Al het onderzoekswerk dat ze doen, is gedaan, van het eerste idee tot de uiteindelijke bewerking.

De Boy-modellen zijn modellen die fotografen selecteren om een ​​shoot af te maken. Over het algemeen zijn dit jonge, atletische en bereisde individuen, tussen de 18 en 25 jaar oud. Het is een algemene opvatting dat oudere adolescenten zich niet goed kunnen aanpassen aan de eisen van fotografie. De jongen is erg bedreven in het identificeren van dat soort individuen.

The Boy is constant op zoek naar de volgende nieuwe trend. Hij is intelligent en gecharterd op dat gebied, maar hij kan ook innovatief zijn. Bij de laatste shoot deed hij bijvoorbeeld make-up met MAC Cosmetics. Er was een nieuwe make-uplook waarbij de artiest contactlenzen moest maken die op piercings leken. Dit was in 50 jaar niet gedaan! Je moet goed bekend zijn met piercings en tatoeages en hun ontwerp. Je zult veel onderzoek moeten doen. De jongen vindt het niet erg om wat geld uit te geven voor een goede foto. (Advertenties voor MAC Glasses verschijnen niet in de krant, dus u zult deze online moeten bestellen). De uitdrukking "jurylid" heeft in deze context een nieuwe betekenis!

Zoekbureaus hebben nu juryleden en stewards op hun kantoor. Deze mensen nemen geen beslissingen zoals inwoners van Alphabet City dat doen, ze nemen zakelijke beslissingen.

De lokale bevolking kent iedereen op het eiland en iedereen die daar woont. (Ze weten ook dat bijna iedereen in het land naar van alles en nog wat verwijst op Facebook, MySpace en andere sociale netwerken met acroniemen en codes – zeker een waardevolle investering voor de HR-afdeling van uw bedrijf) Uw lokale krant is de beste bron voor vacatures. En dat geldt ook voor de gele pagina's en het internet. Vergeet niet om met collega's te praten over waar ze mee bezig zijn. Zomerleercentra bieden ook vaak vacatures aan. Laten we niet vergeten dat onze federale en staatswetgevende vertegenwoordigers in onze hoofdstad werken.

Camation, de kunst van het retoucheren

Fotografie is een beeldende kunst. Het is een beroep waar veel creativiteit bij komt kijken, het uiten van verschillende gevoelens en ideeën door middel van iemands materiaal. Om deze reden wordt fotografie gewaardeerd als een creatieve en waardevolle technologie. En dat is precies wat de nieuwe media eisen: geïnterviewd, ontworpen, geprogrammeerd en gepresenteerd op manieren die mensen raken – zowel fysiek als emotioneel. Vergeleken met de grote camera's voor mobiele telefoons die door potentiële werkgevers worden gebruikt, bieden kleine camera's die worden aangeboden door consumentenverkopers zoals Sears en Costco, een fijnere uitdrukking van het leven.

Als fotograaf

Ik vond het merkwaardig hoeveel beroemdheden – sportief semi-formeel prothetisch haar, make-up en bijpassende outfits – je kunt vinden in Once Bitten, de kapsalon voor beroemdheden op Wall Street. (Ik ben niet in deze straat opgegroeid, dus dit moet al sinds de jaren 80 gebeuren.) Dat wil zeggen, er was geen enkel beeld in die shoot gepland!

De bedoelingen achter elke afbeelding waren hetzelfde, maar de resultaten waren totaal verschillend. Elke analist die het zag zei: "Wauw, dat is mooi." En dat inspireerde de deelname van zowel de creatieve als de technische staf. Het was de eerste van vele van dergelijke successen voor Once Bitten.

Zo belangrijk is het om elke dag te beginnen met te zeggen "unbril, ogen, neus, tong, mond – wat je tweede naam ook is. We hebben je input nodig, dus gebruik die gedachte goed." En begin elke dag met te zeggen: "Een spreekwoord is net zo nuttig als een hamer." – doffe zweem van de werkelijkheid.

Leave a Reply

Your email address will not be published.