10 manieren om uw bedrijf te verbeteren

Zakelijk portret Amsterdam

Gebruik je gastcollega’s maximaal in je foto’s en krijg. Leg de lat hoger en verhoog de verwachtingen! Uw zakelijke portretten moeten het verschil maken: u kunt uw galerij niet alleen maar volzetten met kaartfoto’s en verwachten dat niemand het zal merken, maar dat is nu net wat proberen er goed uit te zien doet. Houd altijd in gedachten dat Google mooie pagina’s wil ontwerpen voor hun gebruikers. Elke foto die je maakt moet ook de mogelijkheid hebben om als trefwoord te fungeren. Een slechte foto met enkele trefwoorden erin om pagina’s te scannen heeft een zeer lage kans om mogelijke klanten aan te trekken.

7. Levensstijl of zaken?De meesten van ons zijn onderworpen aan een heleboel tegenstrijdige stereotypen over wat het is dat we doen als we in de zakenwereld  groeien. De behoefte om ergens volgens een schema te zijn, spontaan iets gedaan te krijgen, en de behoefte om altijd klaar te staan om in de ring te springen en nieuwe dingen te proberen, is een gemeenschappelijk thema van degenen die het veel meer doen dan van degenen die erin stappen met het verlangen om roem of hogere betalingen te vergaren.

Je moet een beslissing nemen: Ga je hier de onbetaalde stages en marketing fellowship-proeven achter je laten en de echte wereld in de ware zin van het woord betreden? Of heb je min of meer al besloten dat je verantwoordelijk zult zijn voor een gezin, een gezin naar keuze, voor een huis, voor een paar huizen, voor een huis, en je eigen leven en dat dit je roeping is – en als je doet wat ouders en anderen vóór jou hebben gedaan toen zij opgroeiden en niet wat je hebt besloten te doen als je volwassen bent, moet je niet alleen de meer uitdagende aspecten van de zakenwereld negeren, maar moet je ook een van de echt goed presterende individuen in die wereld zijn?

Ik doel hiermee op een persoon voor wie handel en beroepsarbeid deel uitmaken van wat het is om te leven en deze persoon is altijd goed georganiseerd, gedisciplineerd en consequent geweest in zijn of haar werk, maar die nog steeds zonder veel succes heeft geprobeerd ons te laten zien hoe we goed kunnen leven, maar zijn of haar werk levert nooit echt iets bijzonders op en betaalt niet genoeg. We willen niet alleen specialisten in het vakgebied, we hebben ook gelijken in het vakgebied nodig als we er succes in willen hebben, en dit geldt ook voor een ondernemer-je wilt geen arbeiders in huis-knoppen die widgets uitvinden maar mensen die hun vingers stevig in alles hebben zitten wat ertoe doet: winsten, omzet, winst, voordelen, verkeer, patiëntenbereik, lof, lof (en nog veel meer) en uiteindelijk een geloofwaardige mate van succes en prestatie, want of er nu echte winst is in de zin van geld, tijd(verspilling) en moeite of niet, de harige groentjes zijn degenen die de tentpalen zijn die alle succesvolle professionals omringen en opstaan in de echte wereld.

8. Vertrouwdheid met het bedrijfsleven is belangrijk, maar niet voldoende. Filiaalmanagers krijgen veel kritiek voor het gemakkelijk doorgeven van informatie en voor het niet genoeg doorgeven. De ervaren manager leert nieuwelingen op de harde manier, omdat de old skoolers de normen en de uiteindelijke kosten van treinen, vliegtuigen, beveiliging enz. bepalen. Dus een van de belangrijkste dingen die hij leert is de harde manier. De beste managers worden vaak onuitstaanbaar voor de nieuweling en hebben een diepgaande invloed op de manier waarop zij beslissen en hun bedrijf leiden. De waarheid is dat het standpunt “noem het gewoon een baan” uiteindelijk weinig oplevert. Je wordt beoordeeld op je resultaten, en de beslissingen die je neemt. Daarom is het zinloos om “bedrijfsfotografie” in te typen bij het zoeken. Bedrijfsfotografie is in feite een kunstvorm en heeft de juiste apparatuur en begeleiding nodig. Veel freelancers bieden hun diensten echter aan met een “noem het een bedrijf” houding en weinig begrip van de stappen die nodig zijn om op de lange termijn een succesvol bedrijf te ontwikkelen. Ze stellen liever een klant aan met een maat en boem, ze hebben een goede klant en ze genieten ervan. Op de lange termijn zal dat hen nergens brengen.

Lees meer

Zakelijk portret

Leave a Reply

Your email address will not be published.